Celovečerní debut režiséra Rudolfa Havlíka Zejtra napořád vypráví o muži jménem Petr (Pavel Batěk), který podělá nějaký kšeft s lacinými padělky značkových triček dovážených z Číny (zásilka triček za tři miliony dorazí bez dostatečně velkých otvorů pro hlavu, takže se nedají nosit), a zatímco se snaží vymyslet, jak z této šlamastyky ven, rozhodne se, že si ještě pěkně užije. Začne si tudíž domlouvat rande naslepo hned s několika ženami z internetového chatu, a přitom přehlíží svou kamarádku z dětství Terezu (Vica Kerekes), která ho má evidentně ráda.
Hlavní hrdina je vrcholně nesympatický. Je to budižkničemu, arogantní blbeček a ignorant, který se chová jako idiot. Z problémů ho věčně tahají buď Tereza nebo kamarád (Filip Blažek), který je takový dobrák, že neváhá utratit tisíce korun za benzin, který projezdí autem na cestě za Petrem, kdykoli Petr zavolá. Kdyby mi kamarád uprostřed noci zavolal, že mám dojet z Prahy do Prachatic, protože mu vlezlo do auta divoké prase, tak bych se něj vykašlal a radši mu poradil, ať ho místo panikaření vyžene. Moc mu nepomáhá ani to, že v rámci častých voiceoverů coby vypravěč filmu každou chvíli vybleje nějaké nabubřelé, rádoby filozofické moudro. Jestli ty jeho monology o stavu společnosti a světa měly být sofistikované a hluboké, tak výsledkem je bohužel otravný a povrchní fail.
Příběh je hloupý a špatně vyprávěný. Obsahuje celou řadu přiblblých zvratů, kterými si hrdinové zbytečně komplikují život (než abych se muži svých snů svěřila, že ho mám ráda, to mu raději pošlu sérii poloobnažených fotografií, na kterých se budu vydávat za někoho jiného, domluvím si s ním schůzku naslepo a ono už mu to dojde, že ho ve skutečnosti miluju) a z komediálních situací, k nimž v průběhu filmu dojde, jsou vtipné tak dvě až tři. To je na komedii zatraceně málo. Všechny problémy hlavního hrdiny se ke konci filmu vyřeší mávnutím kouzelného proutku, aniž by k tomu on sám jakkoli přispěl.
Na druhou stranu, po řemeslné stránce je film celkem zdařilý. Efektní střihy, VÝBORNÁ hudba, scénám nechybí dynamika a švih, svícení, zvuk, povedené barevné ladění… Rudolf Havlík by zřejmě uměl natočit docela solidní videoklip, ale vyprávění uceleného příběhu na celovečerní ploše mu zoufale nejde. Nebo kdyby mu aspoň ten scénář napsal někdo jiný…
Mezi dojmy z filmu tak převládá zklamání a rozpačitost. Film je velmi dobrý z produkční stránky a zřejmě byl na jeho vytvoření i dostatek financí. Po stránce obsahové je ale strašný.